Wednesday, March 27, 2013

Imma do some mining!


Име на игра: Minecraft
Тип на игра: Adventure
Датум на излегување: ноември 2011 година (достапна беше и порано во alpha и beta верзии)
Линк од гејмплеј: http://www.youtube.com/watch?v=caYql4vG9LE (лош гејмплеј but it's Tobuscus)
Фирма: Mojang AB
Достапна на: PC, MAC, UNIX (постои и посебна XBOX360 верзија)

    Толку саати потрошени на оваа игра... Minecraft е една од инди игрите што се рашири толку масовно низ целиот свет, што сега не ни може да се нарекува инди игра. Во оваа игра почнуваш без ништо. Немаш никаква задача или мисија која треба да ја извршиш. Слободен да правиш што сакаш, поточно како те водат инстиктите. Постојат најразлични рерурси кои со комбинирање се прават потребни алатки за да ја преживееш ноќта. Овој аспект ја прави Minecraft прилично тешка, со оглед дека нема никаков tutorial за да ти помогне и покаже што да правиш. Благодарение на голем број на посветени играчи, постојат форуми и wiki страни кои можат да ти помогнат за се. Ако сакаш да играш солидно, треба да поминеш многу време во читање или да имаш некој што веќе е запознаен со играта за да ти го олесни твоето играње.

   Minecraft не е само авантуристичка игра. Поради дадената слобода и големиот број на ресурси, многу луѓе преку оваа игра си ги искажуваат своите уметнички способности преку pixel art. Многу луѓе ја преработуваат играта и прават mods (модови) кои можат да ги прошират можностите за играње. Воедно и изгледот преку големиот број на постоечки texture packs. Едноставно преку Minecraft можеш да прави што сакаш. Има канали на јутуб како на пример Sky Does Minecraft, Minecraft Universe, Deadlox и многу други кои се посветени на оваа игра и прават reviews за некои од попознатите и подобрите модови воедно и gameplays на мапи направени за паркур, авантури, загатки и слично. Ако сакате да дознаете повеќе, симнете си ја сами и уверете се дека Minecraft е феноменална игра за сите луѓе од сите возрасти.

Haters gonna hate.

1 comment: